Kreativt fællesskab i hjertet af København

Ten Sing K er en gruppe unge fra København og omegn, der mødes hver tirsdag til en aften med forskellige aktiviteter. Ten Sing K er et frirum til refleksion, hvor man kan komme som man er og udfolde sig gennem skuespil, musik, kor, dans mm. Fællesskabet er i højsædet og er udgangspunktet for alle vores aktiviteter.

Vores instruktører har flere års erfaring, der spænder lige så bredt som vores aktiviteter.

Om man kommer som nybegynder til guitar eller erfaren skuespiller skubber Ten Sing K ens udvikling i eget tempo.

Ten Sing K kommer i mange former og bliver dannet af fællesskabet. Vi spiller musik, skriver sange, quizzer, diskuterer, opstiller selvskrevet forestillinger og leger.

Som en del af Ten Sing K bliver man samtidigt en del af den internationale organisation KFUM & KFUK. Der findes Ten Sing grupper i hele landet som mødes til forskellige events flere gange om året.

Ten Sing K er for dig, der har lyst til at blive udfordret og blive en del af et fællesskab der har plads til dig.

Vores vision i Ten Sing K er, at unge i København skal have mulighed for at indgå i et fællesskab, hvor der er plads til at udfolde sig kreativt og være reflekteret på deres egen måde.

Ten Sing K vil derfor skabe et trygt, socialt rum gennem kreative og reflekterende aktiviteter, der udfordrer og møder de unge, hvor de er.

Tid & Sted

Hver tirsdag klokken 19:00-21:15